Foto: Nicușor Dan

Nicușor Dan a anunțat că au început lucrările la Magistrala 6 de metrou, care va conecta Capitala cu Aeroportul Internațional „Henri Coandă” – Otopeni, ceea ce afecteaza mai multe linii de transport în comun din zona capătului de linie Clăbucet

Liniile de tramvai 3, 24 și 45 au fost suspendate. În locul acestora, a fost creată linia de tramvai 42, care leagă terminalele „Vasile Pârvan” și „Piața Presei”. Traseul său trece prin „Vasile Pârvan”, Calea Plevnei, Strada Sf. Constantin, Strada Ionel Perlea, Strada Grigore Cobălcescu, Strada Berzei, Strada Buzești, Piața Victoriei, Bulevardul Ion Mihalache, Strada Clăbucet, Strada Aviator Popișteanu, Bulevardul Expoziției și „Piața Presei”, întorcându-se apoi pe Bulevardul Expoziției, Strada Aviator Popișteanu, Strada Dornei, Strada Puțul lui Crăciun, Bulevardul Ion Mihalache, Piața Victoriei, Strada Buzești, Strada Berzei și Calea Plevnei, înapoi la „Vasile Pârvan”.

De asemenea, a fost introdusă linia de tramvai 53, care circulă între „Mezeș” și „Cartier Dămăroaia”, pe ruta: „Mezeș”, Șoseaua Chitilei, Bulevardul Bucureștii Noi, Bulevardul Gloriei, Strada Piatra Morii și „Cartier Dămăroaia”, cu retur pe același traseu.

Traseele liniilor de troleibuz 86 și 97 au fost scurtate, vehiculele având acum capăt de linie la Clăbucet în loc de „Dridu” și, respectiv, „Străulești”.

Pentru a compensa aceste modificări, a fost introdusă linia de troleibuz 95, care face legătura între Cartierul Pajura (de la capătul „Dridu”) și Străulești. Astfel, traseul anterior al liniei 97 între Străulești și Clăbucet este acum deservit de linia 95 și de trenurile de pe Magistrala 4 de metrou. Segmentul dintre „Dridu” și Clăbucet, care nu mai este acoperit de troleibuzele liniei 86, este acum deservit de autobuzele liniei navetă 686.

Mai multe detalii despre noile trasee și stații gasiți accesând acest link.