Primarul Capitalei, Nicuşor Dan, a anunțat demararea lucrărilor la Magistrala 6 de metrou, care va lega Capitala de Aeroportul Internațional „Henri Coandă” – Otopeni/ Până la finalizarea investiției, mai multe linii de transport în comun din zona capătului de linie Clăbucet au fost reconfigurate!
Astfel, liniile de tramvai 3, 24 și 45 au fost suspendate, iar în locul acestora a fost înființată linia de tramvai 42, care leagă terminalele „Vasile Pârvan” și „Piața Presei” pe traseul: „Vasile Pârvan”, Calea Plevnei, Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Grigore Cobălcescu, Str. Berzei, Str. Buzești, Piața Victoriei, Bd. Ion Mihalache, Str. Clăbucet, Str. Aviator Popișteanu, Bd. Expoziției, „Piața Presei” și retur.
De asemenea, a fost creată linia de tramvai 53, care leagă „Mezeș” de „Cartier Dămăroaia” pe traseul: „Mezeș”, Șos. Chitilei, Bd. Bucureștii Noi, Bd. Gloriei, Str. Piatra Morii, „Cartier Dămăroaia” și retur. Traseele liniilor de troleibuz 86 și 97 au fost scurtate, iar vehiculele întorc la Clăbucet, în loc de „Dridu” și „Străulești”.
Linia de troleibuz 95 a fost înființată pentru a asigura legătura între Cartierul Pajura (de la capătul „Dridu”) și Străulești. Traseul fostei linii 97 între Străulești și Clăbucet este acum acoperit de linia 95 și de trenurile Magistralei 4 de metrou.
Nicuşor Dan a mai menționat că porțiunea între „Dridu” și Clăbucet, de pe traseul troleibuzelor 86, este acum acoperită de autobuzele liniei navetă 686. Linia 476 a fost modificată pentru a funcționa pe traseul de bază de la „Pasaj CFR Chitila” până la Mezeș, apoi pe un traseu modificat pe ambele sensuri pe Bd. Laminorului și Bd. Bucureștii Noi, până la terminalul „Străulești”.
Linia de noapte N113 are acum un traseu modificat între terminalele „Piața Unirii 2” și „Mezeș”, iar linia de noapte N117 funcționează între „Piața Unirii 2” și „Străulești”. În zona reorganizată au fost înființate trei stații noi: „Carpați” (pe Str. Carpați), „Caransebeș” (pe Str. Caransebeș) și „Soveja” (pe Str. Aviator Popișteanu).