Primarul Mihai Polițeanu a anunțat extinderea programului de lucru cu publicul pentru toate direcțiile și serviciile Primăriei Ploiești, cu scopul de a facilita accesul cetățenilor la serviciile administrației locale și de a răspunde mai prompt solicitărilor acestora!

Începând din această săptămână, programul de lucru va fi prelungit cu 1-2 ore pe zi, în funcție de tipul de serviciu solicitat. Iată noile ore de program pentru diversele direcții ale primăriei:

Registratura:

  • Luni, Marți, Joi, Vineri: 09:00 – 13:00
  • Miercuri: 09:00 – 13:00 și 16:00 – 18:00

Relația cu Asociațiile de Proprietari și Control Energetic:

  • Luni, Marți, Joi: 08:30 – 16:30
  • Miercuri: 08:30 – 18:00
  • Vineri: 08:30 – 13:30

Direcția de Gestiune Patrimoniu:

  • Luni: 09:00 – 13:00
  • Miercuri: 15:00 – 18:00
  • Joi: 12:00 – 16:00
  • Vineri: 09:00 – 13:00

Autorizare Agenți Economici:

  • Luni: 09:00 – 13:30
  • Miercuri: 15:30 – 18:00
  • Joi: 09:00 – 13:30
  • Vineri: 09:00 – 12:30 (predominant pentru eliberarea documentelor)

Direcția de Urbanism:

  • Luni, Marți, Joi: 09:30 – 12:00 și 14:00 – 16:00
  • Miercuri: 09:30 – 12:00 și 16:00 – 18:00
  • Vineri: 09:30 – 12:00

Direcția Tehnic-Investiții (Serviciul Mobilitate și Trafic Urban):

  • Luni, Marți, Joi: 08:00 – 16:30
  • Miercuri: 08:00 – 18:00
  • Vineri: 08:00 – 14:00

Autorizare Taxi:

  • Luni, Marți, Joi, Vineri: 09:00 – 12:00
  • Miercuri: 13:00 – 16:00

Prin aceste modificări, autoritățile locale își propun să îmbunătățească accesul ploieștenilor la serviciile de care au nevoie, asigurând o mai mare transparență și eficiență în activitatea administrației publice.