foto: Daily Main

Rețeaua Nordis a dezvoltat o strategie de marketing intensă, axată pe utilizarea tuturor canalelor de comunicare disponibile, cu scopul de a obține încrederea potențialilor clienți, conform DIICOT

Procurorii detaliază, în referat, sumele investite de compania Nordis în campaniile publicitare. Aceștia au cerut Curții de Apel București arestarea preventivă a 11 persoane din gruparea Nordis, printre care Laura Vicol, Vladimir Ciorbă și Gheorghe Poștoacă, cei doi din urmă fiind acționari principali ai Nordis Group.

Judecătoarea Irina Manu de la Curtea de Apel București va decide asupra cererii DIICOT de arestare preventivă a suspecților, iar verdictul este așteptat marți seara.

Aşa cum s-a precizat în debutul situaţiei de fapt, pentru câştigarea încrederii potenţialilor clienţi şi crearea imaginii unui business de succes, s-a pus la punct un program de marketing agresiv, care a vizat toate canalele de comunicare posibile, sens în care 8.380.355 lei au fost cheltuiţi pentru publicitate, din care 5.114.040 prin instituţii media private, 1.672.706 lei către Facebook şi 1.593.609 lei către Google”, arată procurorii, potrivit Agerpres.

În aceeaşi paradigmă se regăsesc şi sponsorizări în valoare de 4.286.462 lei, din care cea mai importantă este cea acordată Federaţiei Române de Fotbal (FRF, n.r.), în fapt tot un mijloc de publicitate”, mai afirmă anchetatorii.