Sub sloganul ,,Dă tonul la reciclat, alege cartonul ondulat!” Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor împreună cu ROMPAP – Patronatul Industriei de Celuloză și Hârtie au lansat o campanie de informare pentru romani!
”Campania își propune să schimbe percepțiile și obiceiurile de consum ale oamenilor, încurajând utilizarea ambalajelor din hârtie și carton – materiale reciclabile ce contribuie la reducerea poluării. Hârtia și cartonul reprezintă cel mai reciclat material de ambalaj din Europa și unul dintre cele mai circulare materiale de pe planetă. Dar, deși aproape patru din cinci bucăți de #carton și #hârtie sunt deja reciclate, există o oportunitate imensă de a face și mai bine – creând valoare economică și mii de locuri de muncă, economisind în același timp resursele prețioase ale pământului. Dacă autoritățile locale, întreprinderile și consumatorii colaborează, credem că putem face în așa fel încât niciun astfel de ambalaj să nu mai devină deșeu”– a precizat ministrul Mircea Fechet.
Despre ROMPAP
ROMPAP, Patronatul Industriei de Celuloză și Hârtie, este o organizație fondată în 1992, care reunește 19 companii membre, inclusiv 16 producători de celuloză, hârtie, carton și carton ondulat din România, un Institut de Cercetare și Proiectare, precum și două companii de consultanță și comerț în domeniu.
Campania „Dă tonul la reciclat, alege cartonul ondulat!” reprezintă cea mai recentă inițiativă de comunicare pentru protejarea mediului lansată de noi. Scopul acestei campanii este de a informa publicul despre importanța alegerii ambalajelor din hârtie și carton în viața de zi cu zi, acestea fiind opțiuni biodegradabile și nepoluante. În același timp, ne dorim să promovăm colectarea selectivă a acestor materiale pentru reciclare.