Foto: abzlocal.mx

Lanțul de restaurante McDonald’s a alocat 100 de milioane de dolari pentru a sprijini francizele afectate de un recent focar de E. coli, care a îmbolnăvit peste 100 de persoane în 14 state din SUA și a redus semnificativ vânzările

Din această sumă, 35 de milioane de dolari vor fi cheltuiți pe campanii de marketing, inclusiv promovarea unei oferte speciale pentru nugget-uri de pui. Alte 65 de milioane de dolari vor fi direcționați către francizele care au suferit pierderi financiare în regiunile afectate.

Problemele au început în octombrie, când Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor (CDC) și Administrația pentru Alimente și Medicamente (FDA) au identificat ceapa proaspătă tăiată, utilizată în sandwichurile Quarter Pounder, drept sursa probabilă a contaminării cu E. coli. Mai multe procese au fost intentate împotriva companiei, iar acțiunile McDonald’s au înregistrat o scădere de aproximativ 7% în ultima lună.

„Relevanța, încrederea și dragostea pentru Arcele de Aur au fost câștigate cu greu de-a lungul a aproape 70 de ani prin angajamentul nostru neclintit de a face ceea ce trebuie. Ultimele trei săptămâni au exemplificat și mai mult acest lucru”, se spune în memoriul, care a fost semnat de Michael Gonda, directorul de impact al lanțului pentru America de Nord, și Tariq Hassan, directorul de marketing și experiența clienților, potrivit CNN.

După criza provocată  de E. coli, McDonald’s anunță că testele recente nu au detectat prezența bacteriei în mâncarea sa, conform CTVNews.